Akutní problém

O víkendu večer volá zákazník: Na eshopu XXX totální kolaps Payeezy brány, nic nefunguje,...

(Když poskytujete implementaci platebních bran pro eshopy, tak vaše chyba může zákazníka připravit o tržby, takže zákazníci mají i telefon na technika, kterému se většinou dá dovolat mimo otvírací dobu podpory.)

Tak jdu k počítači, přepnu eshop do režimu údržby, zapnu detailní logování, zkusim nákup a platba projde, tak mu volam zpátky

J: Právě na to koukám, ta brána se zdá být vpořádku, co přesně vám tam nefunguje?

Z: Na tý stránce jak zadáváte číslo karty, tak vpravo nahože je komu platíte a místo eshopu je tam napsáno %%jmeno_obchodnika%%

J: Takže platby fungují, jenom je v administraci nevyplněné jméno obchodníka a proto se nezobrazuje na bráně?

Z: No, tak nějak vlastně ano.

J: A to voláte jenom kvůli tomu?

Z: No na faktuře je napsáno že v případě akutních problémů nečekat na odpověď podpory a rovnou zavolat na jedno z těhdle čísel.

Má jediný štěstí že tuhle půlhodinu podpory dostanu pětikilo.

100 %   (8 hlasů)  |  26. 02. 2018 v kategorii #helpdesk