Přístup

Klient: Za dva týdny chceme ten eshop spustit, stíháte to do té doby?

Já: Není problém, pro nasazení budu potřebovat tyto přístupy ...

Klient: ....

(po týdnu)

Já: Opět se připomínám, že potřebuji ty přístupy, viz... Přípomínám, že potřebuji alespoň 3 pracovní dny na zprovoznění plus rezervu pro případné problémy

Klient: ....

(po 9 dnech)

Klient: Dobrý den, dnes večer budeme eshop spouštět, bude platba kartou fungovat?

Já: Ne, pořád jste mi neposlal požadované údaje, na které jsem se ptal v tom mailu na který teď odpovídáte

Klient: Aha, už to vidím, tady je máte. Když jsem se ptal tak jste říkal že nemáte problém to stihnout, bude to dneska večer fungovat?

100 %    |  15. 05. 2018 v kategorii #lidé