Ztracený batoh

Telefonát na interní podporu:

Zaměstnanec (Z): Dobrý den, můžete mi prosím říct na kterém počítači jsem se naposledy přihlásil?

Já: Jasný, není problém. Mohu se zeptat proč to chcete vědet?

Z: No zapoměl jsem si batoh v zasedačce a teď už je zamčená.

: Tak já vám zavolám údržbáře a on vám ji odemče.

Z: Ne to ne já jen potřebuji vědět na kterém PC jsem byl naposledy přihlášen.

: Aha, jste zapoměl číslo zasedačky a teď chcete zjistit její číslo že?

Z: Ne, já vím jaká zasedačka to je, stojím u ní a koukám na ten baťoh. Jenom potřebuji vedět kde jsem byl naposledy přihlášen.

: ... Takže vy ten batoh vidíte? Vidíte ten batoh který je u stolu s tím PC? Opravdu vám nemám zavolat údržbáře aby vám odemčel?

Z: NE! Jen potřebuji vedět který počítač jsem použil naposledy a tudíž věděl kde mám batoh! Co je na tom tak těžkého?

: ...

100 %   (7 hlasů)  |  19. 01. 2018 v kategorii #helpdesk