Všechny příspěvky

Volume

Pro klienta v Praze (já z Ostravy) jsem dělal reklamní video o jejich firmě a jejich produktech. Video už bylo hotové a tak jsem klientovi poslal finální verzi ke schválení.

Klient: U videa nám nejede zvuk!

: To není možný, podívám se na to.

(Zkontroloval jsem to a zvuk samozřejmě jel.)

Klient: Pořád to nejede!

: A jste si jistý že není problém na Vašem PC? Mně to vše funguje jak má.

Klient: Jsem si jistý! Písničky a youtube mně jedou, jenom Vaše video ne! Musíte co nejdříve přijet a opravit to, pozítří je prezentace a musíme to mít nachystané!

Já: No dobře no.

Druhý den jsem dojel do Prahy. Otevřel jsem notebook ... a zapnul jsem zvuk v nastavení přehrávače (VLC). A naúčtoval si celodenní služební cestu.

Plyn

Email od vedení:

Nemusíte se obávat že v budově je cítit plyn protože v naší budově žádné plynové vedení není. Plynárny nám potvrdily že se nejedná o únik plynu ale jen o aromatizované výpary, které se přídávají do plynu aby bylo poznat zda někde neuchází plyn.

Telefonní kontakt

E-mailová komunikace s klientem:

Já: Vážená paní, již od prosince se Vám snažím marně dovolat na číslo 595 622 XXX.

Klient: Vážený pane, telefonní kontakt na mne máte uveden níže v mém podpisu (595 622 XXY) i na našich webových strankách ...

Rychle a zběsile

Klient: Jak to, že homepage nevypadá jako na návrhu?

Odpověď: Protože je 8 ráno a návrh byl dodán ve 2 ráno grafikem?

Klient: A bude to teda ještě dnes?

Fotky ze svatby

Klient: Dobrý den, bohužel se nám svatební náklady přehoupli přes rozpočet, můžete si fotky nechat a poslat nám peníze zpátky?

(Pro sebe: tyvole cože???)

: Vy nechcete fotky z vlastní svatby?

Klient: Nějak nám nevyšel rozpočet no.

: No ale fotky jsou hotové plus jsem s Vámi strávil celý den na Vaší svatbě. Peníze za hotové služby už nevracím.

Klient: To tedy ne! My máme právo na reklamaci, BUDU VÁS ŽALOVAT.

Samozřejmě že mě nežaloval, už se nikdy neozval. Doufam že se brzo rozvedou.