Všechny příspěvky

Srdíčka

Klient chtěl na svém eshopu přidat k produktům tlačítko "přidat do oblíbených", tak jsme tam klasicky dali ikonku srdíčka. Od klienta přišel email:

Žádné srdíčka, tohle je eshop pro chlapy!
   |  17. 04. 2018 v kategorii #lidé

Nepoužívám - neplatím

: Dobrý den, už je to dva měsíce a stále jsem od Vás neobdržel platbu.

Klient: Nic jsme zatím neposílali.

: Proč?

Klient: Protože jsme se k Vaší práci ještě nedostali, tudíž ji nepoužíváme a tudíž za ni nebudeme platit.

: Aha.

Peníze jsem dodnes neviděl.

   |  16. 04. 2018 v kategorii #peníze

Sama sebou

Já vím že jsem ten návrh schválila, ale ten den jsem nebyla sama sebou a necítila jsem se zrovna nejlépe. Dnes už je mi mnohem lépe a návrh se mi nelíbí. Udělejte nový.
   |  13. 04. 2018 v kategorii #lidé

Malá a velká grafika

Telefon s budoucím klientem:

Klient: Potřebujeme udělat grafiku.

: Není problém.

Klient: Malou a velkou.

: ...

Klient: ...

A to bylo celé zadání. Trvalo mně pak celý další týden z nich dostat co vlastně chtějí.

   |  12. 04. 2018 v kategorii #grafika

Nastavení

Helpdesk: Dobrý den, vítejte na telefonické podpoře-

Klient: HALÓ?

H: Ano dobrý-

Klient: HALÓ? SLYŠÍTE MĚ?

H: Ano, slyším vás.

Klient: Potřebuji opravit nastavení televize!

H: Co máte za problém?

Klient: Potřebuji nastavení!

H: A proč?

Klient: V rohu cosi bliká!

H: Můžete být přesnější?

Klient: Je to nějaké logo nebo co. Takový čmáranice. Potřebuji nastavení!

H: Aha. A co chcete změnit v nastavení?

Klient: No opravit to! Kde je nastavení?

H: A vy víte co chcete opravit v tom nastavení?

Klient: Ano, nastavení!

Takhle jsme si vyměnili ještě tři až čtyři věty a pak jsem to položil. Vypatlanost lidí lze tolerovat jen do určíté míry.

   |  11. 04. 2018 v kategorii #lidé #helpdesk