Všechny příspěvky

Lenivosť zákazníčky

Napísal som do e-mailu ako sa administruje stránka, ako sa pridávajú nové položky pre ponuku služieb, ako sa vypĺňajú preklady, ako sa pridáva jazyk ... kompletný návod na administráciu stránky.

Na stretnutí o dva týždne neskôr:

Zákazníčka: ... a ako sa pridáva nový jazyk ?

Ja: Tu, na záložke jazyky.

Zákazníčka: Ako sa menia texty pre iný jazyk ?

Ja: Na záložke preklady. Zobrazia sa pôvodné texty a tu sa dajú meniť.

Zákazníčka: Ako sa pridávajú položky ?

Ja (už som to nevydržal): ... veď toto všetko som písal v emaily pred dvomi týždňami.

Zákazníčka: To bolo priveľa textu. To sa mi nechcelo čítať.

Ja: ....

93 %   (14 hlasů)  |  03. 02. 2019 v kategorii #lidé  | http://bit.ly/2GqGw4i

Ano

Rozhovor se zákazníkem prostřednictvím chatu:

Rozlobený zákazník: Objednal jsem si u Vás zboží a do této chvíle mi nic nepřišlo.

Já: Dobrý den, hned se podívám, ale je to divné.

(prohledal jsem systém a nikde žádná objednávka...)

: Mohu se zeptat, jakým způsobem jste zboží objednal? Přes e-shop nebo e-mailem?

Zákazník: ANO ...

100 %   (9 hlasů)  |  01. 02. 2019 v kategorii #lidé  | http://bit.ly/2SbNWz1

To je něco jiného!

: Budu se opakovat asi posté ale říkal jsem ti a v dohodě o spolupráci máme uvedeno, že na IM patří pouze urgentní věci, komplexní zadání práce mi prosím posílej pouze do e-mailu.

Zákazník: To mi není přirozené.

: Ok, u každého požadavku přes IM ti budu fakturovat každých započatých 15 minut.

Zákazník: No to je tedy hezké, takhle jednostranně změnit dohodu

: Dohodu nedodržuješ, toto je pouze reakce, kterou chci sjednat nápravu

Zákazník: Já ji nedodržuji ale ty ji měníš, to je něco jiného!

100 %   (12 hlasů)  |  31. 01. 2019 v kategorii #lidé  | http://bit.ly/2FYnaEl

Email

Zákazník:

Ty mi to asi nebudeš věřit, ale s e-mailem funguji tak, že zachytím jen ty věci co jsou nahoře, nové, když nestihnu za den zpracovat všechny nové e-maily, ve schránce se mi to odsune dolů a já už se na to nikdy nepodívám
100 %   (7 hlasů)  |  16. 01. 2019 v kategorii #lidé  | http://bit.ly/2FwlNwC

Jemný rozdiel medzi robiť a urobiť

Pondelok:
Ja: (pýtam managera) Mám dve úlohy s rovnakou prioritou, ktorú mám robiť ? Obe nestihnem do stanoveného termínu.
Manager: Rob na úlohe číslo jedna.
Ja: (posielam email) Robím na úlohe číslo jedna. Úlohu číslo dva nebudem robiť.

Streda večer:
Manager: Máš hotovú úlohu číslo dva ?
Ja: (po chvíľke uvažovania či som príčetný) Veď sme sa dohodli, že úlohu číslo dva robiť nebudem. Posielal som to pre istotu aj e-mailom.
Manager. To áno, ale hovoril si, že to nebudeš robiť. Nie, že to neurobíš.
Ja: ...

100 %   (11 hlasů)  |  15. 01. 2019  | http://bit.ly/2FuT4bu