Rozpočet

Napísal som do e-mailu ako sa administruje stránka, ako sa pridávajú nové položky pre ponuku služieb, ako sa vypĺňajú preklady, ako sa pridáva jazyk ... kompletný návod na administráciu stránky.
Na stretnutí o dva týždne neskôr:
Zákazníčka: ... a ako sa pridáva nový jazyk ?
Ja: Tu, na záložke jazyky.
Zákazníčka: Ako sa menia texty pre iný jazyk ?
Ja: Na záložke preklady. Zobrazia sa pôvodné texty a tu sa dajú meniť.
Zákazníčka: Ako sa pridávajú položky ?
Ja (už som to nevydržal): ... veď toto všetko som písal v emaily pred dvomi týždňami.
Zákazníčka: To bolo priveľa textu. To sa mi nechcelo čítať.
Ja: ....
Rozhovor se zákazníkem prostřednictvím chatu:
Rozlobený zákazník: Objednal jsem si u Vás zboží a do této chvíle mi nic nepřišlo.
Já: Dobrý den, hned se podívám, ale je to divné.
(prohledal jsem systém a nikde žádná objednávka...)
Já: Mohu se zeptat, jakým způsobem jste zboží objednal? Přes e-shop nebo e-mailem?
Zákazník: ANO ...
Já: Budu se opakovat asi posté ale říkal jsem ti a v dohodě o spolupráci máme uvedeno, že na IM patří pouze urgentní věci, komplexní zadání práce mi prosím posílej pouze do e-mailu.
Zákazník: To mi není přirozené.
Já: Ok, u každého požadavku přes IM ti budu fakturovat každých započatých 15 minut.
Zákazník: No to je tedy hezké, takhle jednostranně změnit dohodu
Já: Dohodu nedodržuješ, toto je pouze reakce, kterou chci sjednat nápravu
Zákazník: Já ji nedodržuji ale ty ji měníš, to je něco jiného!
Zákazník:
Ty mi to asi nebudeš věřit, ale s e-mailem funguji tak, že zachytím jen ty věci co jsou nahoře, nové, když nestihnu za den zpracovat všechny nové e-maily, ve schránce se mi to odsune dolů a já už se na to nikdy nepodívám