Všechny příspěvky

Zvuk

Přidáme tam zvuk!

- Klientův nápad jak zlepšit obrázek.

F-5

Klient: Nemůžu ten e-mail od Vás nikde najít.

Já: Tak asi vám to padá do spamu, to se může stát.

Klient: Kam že mi to padá?!

Já: ...neřešte, pošlu vám ten mail popáté znova, tentokrát ze své druhé mailové adresy.

(Posílám e-mail)

Teď byste měl ten e-mail ode mě vidět v "Doručené poště".

Klient: Já tam nic nevidím.

Já: Musíte tu stránku aktualizovat.

Klient: A to se do čerta starýho, dělá jak?

Já: Zmáčkněte "F5" a stránka se znovu načte.

Klient: Počkejte... mumlá si ..."F" (slyším cvaknutí klávesy) Kde je pětka? (hledá tlačítko "5")

Já: Tiše uvažuju o změně zaměstnání.

Knihkupectví

Perly z dotazů zákazníků v knihkupectví:

  • ... Vím že ta knížka byla o ostrově. Víc nevím. Máte ji?
  • ... Dříve to bývala moc slavná knížka. Myslím že byla zelená. Máte ji?
  • ... určitě to bylo scifi a nebo to nebylo scifi ...
  • ... A prodáváte tu i ponožky?

Platba

Chat s podporou:

Klient: Dobrý den, jak je to s dodáním obejdnávky č. XXX? Peníze jsem odeslala minulý týden, ale stále ji u vás vidím jako nezaplacenou a už to zboží nutně potřebuji.

Klient: (poslal link na printscreen z IB)

Podpora: Dobrý den, četla jste instrukce k platbě v emailu který vám přišel?

Klient: Ano.

Podpora: Včetně toho velkého červeného nápisu "Při platbě nezapomeňte uvést variabilní a konstantní symbol, jinak u platebního agregátora nedojde ke spárování platby a prostředky budou navždy ztraceny"?

(interní poznámka - Né že by se to nedalo dohledat, ale je to hodně práce)

Klient: Ano.

Podpora: Proč tedy na přiloženém screenu nevidím vyplněný VS a KS?

Klient: Nepřipadalo mi to důležité, konstantní symbol jsem nikdy nepoužívala.

(podpora několik minut bez odezvy)

Klient: Změníte teda tu objednávku na zaplacenou aby jste to už poslali?

Nabídka

Dobrý den, vím, že cena vozu je 530 tis Kč. Moje nabídka je však 470tis Kč. Děkuji za odpověď, pokud Vás moje nabídka zaujala.